środa, 4 listopada 2015

Jajko sadzone ukryte w avocado


Lubicie jajko? Lubicie avocado? Ta propozycja jest na pewno dla Was:) 
Nie ma co się rozpisywać, pomysł podania jajka sadzonego w avocado widziałam na zdjęciu, postanowiłam spróbować i próbować będę częściej. Idealne na śniadanie, smakuje po prostu jak jajecznica z avocado w avocado:)

Składniki:

2 jajka
Avocado średniej wielkości

Przygotowanie:

Avocado kroję na dwie równe części wzdłuż jego długości. Po wyciągnięciu pestki, pogłębiam dziurę z jednej i drugiej strony, tak, aby zmieściło się jajko. Następnie wkładam do rozgrzanego pieca do 160 stopni i piekę około 20 minut.
Gotowe:)





Smacznego!

Pozdrawiam,
Adrianna :)

3 komentarze:

  1. Cudnie to wygląda, smakuje pewnie też nieźle ;-)

    Zapraszam do mnie :-) http://www.mecooks.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie dobrze zjeść w Warszawie24 kwietnia 2018 00:09

    Fantastyczne! :D jajko sadzone z avocado stało się swoistym klasykiem dla menu śniadaniowego w knajpach, ale nie widziałam jeszcze tak kreatywnie podanego. Ja jajko w tej formie podaję w bułeczce zapieczone z szynką szwarcwaldzką i serem wędzonym, a na koniec posypuję szczypiorkiem. Często łapie ciekawe inspiracje z tego bloga https://restauracjaakademia.pl/category/blog/
    Niedawno czytałam fajny artykuł mięsach i warzywach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. warto czytać takie blogi świat od razu staję sie piekniejszy !

    OdpowiedzUsuń